Inschrijven nieuwe leerlingen

Wat fijn dat u overweegt uw kind bij ons op school in te schrijven. We nodigen u graag uit voor een persoonlijke kennismaking bij ons op school, zodat u een goed beeld krijgt van de school en u al uw vragen kunt stellen. U krijgt een inschrijfformulier mee naar huis.

Wij vinden het fijn om tijdig te weten hoeveel kinderen wij mogen verwelkomen op onze school. Daarom ontvangen wij het ingevulde inschrijfformulier graag een jaar voordat uw kind 4 jaar wordt. U kunt een afspraak maken voor een persoonlijke kennismaking met de directeur, Michèle Kooistra via e-mail.

Procedure

Twee maanden voordat uw zoon of dochter vier jaar wordt, ontvangt u een informatiepakket. We nemen contact met u op om afspraken te maken over de wenochtenden.

Inschrijven oudere kinderen

Wilt u een ouder kind inschrijven op De Ark, bijvoorbeeld omdat u verhuisd bent? Hiervoor maakt u ook een afspraak met directeur Michèle Kooistra.

Inschrijven BSO Maxi

De locatie van BSO Maxi bevindt zich in basisschool De Ark. Zij zijn een onafhankelijke organisatie en hebben daarom ook kinderen van alle scholen. De kinderen zitten in een basisgroep van maximaal 22 kinderen in de leeftijd van 4 tot 13 jaar. Zij zijn alle schooldagen geopend van 07.00 uur (VSO) en vanaf 12.00 of 15.00 uur (TSO). Tijdens vakanties zijn zij geopend van 07.00 – 18.00 uur. Meer informatie vindt u op hun website.

Op de Ark kennen alle leerlingen van groep 1 tot 8 elkaar. Dit brengt een fijne sfeer met zich mee.
Maarten Visser, vader van twee jongens van 6 en 9 jaar
Een kleinschalige, liefdevolle school waar elk kind gezien en gehoord wordt.
Joyce van der Burg, moeder van Jet (groep 1-2), Kim (groep 4 ) en Stef (groep 5)
De Ark is een gezellige, kleinschalige school waar met veel liefde en persoonlijke aandacht onderwijs wordt gegeven, zodat onze kinderen zich in alle veiligheid kunnen ontwikkelen tot mooie, sterke, sociale jongens.
Fleur Mostert, moeder van Daan (groep 1-2), Jop (groep 3) en Hein (groep 4)